E-BOOK "KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA"

Co znajduje się w środku na 40 stronach?

👉 Czy czujesz, że Twoje słowa trafiają czasem w próżnię, a rozmówca najzwyczajniej nie słucha Cię? 

👉 Jak unikać napięć i konfliktów na tle barier w komunikowaniu? I co mówi mimika, gestykulacja i postawa Twojego rozmówcy?

😊 Sprawdź czym cechuje się komunikacja społeczna: słowna, czyli werbalna oraz ta, gdy często nieświadomie mówi ciało - komunikacja niewerbalna.

😊 Naucz się aktywnego słuchania.

😊 Zapraszam po moc teorii, popartą doświadczeniem, poprzez ćwiczenia komunikacji interpersonalnej i test aktywnego słuchania.

👉 Spójrz, co znajdziesz w środku:


Jak więc prawidło porozumiewać się z innymi ludźmi, by zostać zrozumianym?

Przekonaj się sam!

Już za 44zł!

Co sądzą Ci, którzy już są po lekturze e-booka?

Sylwia Stein

sylwiastein.pl

E-book "Komunikacja międzyludzka" porusza bardzo ważny temat relacji społecznych, czyli jak mówić, żeby inni nas słuchali, słuchać, żeby ktoś chciał do nas mówić oraz obserwować reakcję zwrotną naszego odbiorcy. Pracujemy, tworzymy rodziny, przebywamy w różnego rodzaju wspólnotach. Wzajemna komunikacja jest niezbędna do relacji z innymi ludźmi, a także do tego, abyśmy sami ze sobą również czuli się dobrze. Przyjemna lektura, z fajną oprawą graficzną i z cenną wiedzą jest tego warta.

Iwona Gruszka

iwonagruszka.pl

Ile razy zdarzyło Ci się, że to, co powiedziałeś nie było tym samym, co usłyszał Twój odbiorca? Obraz świata jaki postrzegamy jest kształtowany przez środowisko, w którym przebywamy, a skuteczna komunikacja to zrozumienie obrazu świata osoby, z którą się komunikujemy, tego co chce wyrazić przez słowa i przez mowę swojego ciała. Dzięki lekturze podręcznika “Komunikacji międzyludzkiej” dowiesz się jak rozmawiać, aby być zrozumianym, a dzięki ćwiczeniom i testom poprawisz swoje umiejętności komunikacyjne, które poprawią Twoje relacje i pozwolą unikać niepotrzebnych błędów w komunikacji z najbliższymi, osobami w pracy, klientami i partnerami biznesowymi. Serdecznie polecam!

Autorka

Katarzyna Płuska

katarzynapluska.pl

specjalista ds. komunikacji społecznej oraz zarządzania zasobami ludzkimi, 
menadżer oświaty.

Autorka strony "Miękko o kompetencjach" - www.katarzynapluska.pl

Absolwentka studiów mgr “Komunikacja społeczna i samorządność” oraz “Zarządzanie zasobami ludzkimi”. Swoją ekspresję zawodową przejawia przez realizację zadań z zakresu kompetencji miękkich. Twórczyni publikacji “System oceny pracownika” (wyd. “Problemy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji XXI wieku” pod red. Józefa Penca Łódź 2007).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej oraz akceptuję Politykę Prywatności 

www.katarzynapluska.pl